About Us Products Services Info Contacts
produktsentwicklung
grafik
Cikk letöltése
A csomagolás sikerének tényezői (download pdf)

Csomagolás kifejlesztés


A csomagolás az első, sok ágazatban az egyetlen eszköz, mellyel a fogyasztót a termék minőségéről meg tudjuk győzni. A csomagolásnak ott van igazán szerepe, ahol a vásárlási döntés néhány másodpercen belül születik meg. Vizsgálatok szerint a fogyasztó mindössze 1,6 másodperc alatt dönt a termék vásárlása, vagy mellőzése mellett. A csomagolás képes tehát stimulálni a célcsoportot a vásárlás folyamán - de csak abban az esetben, ha minden tekintetben optimálisan van kialakítva.

Csak Németországban minden évben kereken 7000 új termék kerül a piacra. Emellett az iparnak hihetetlenül magas bukási rátával kell számolnia. És egyre nehezebb a polcoknál a fogyasztó figyelmének felkeltése. Nem ritkán egy innovatív csomagolási forma eredményezi a vásárlási impulzust a fogyasztónak, mellyel mérvadó versenyelőnyökhöz lehet jutni.

A bal oldali grafikon alapján a fogyasztó a vásárlási döntésének 35%-át a vásárlás helyén (POS - Point of Sale) a csomagolás kézbe vételénél hozza meg. Más tanulmányok szerint egy tetszetős csomagolás akár 30%-al is növelheti a vevő vásárlási kedvét.

Ennek érdekében megfelelőek vagyunk arra, hogy az Önök által kiválasztott brandmenedzserekkel és csomagtervezőkkel együtt, akik egy előző lépésben a csomagolási stratégia vizsgálatát már végrehajtották, tervek nagy választékát bemutassuk és az új megoldásokat életszerű feltételek mellett teszteljük. Becsomagoljuk termékét kisszériás prototípusként a jövőbeni csomagolásba. Segítjük a fólia, a tesztnyomás, valamint a végleges illesztés (csomag-fólia-gép) kiválasztásában. A fogyasztói panel részére kisszériákat tudunk előállítani és azokat elküldeni (lásd ROVEMA Verpackungsservice).

Ha termékét egy új, vonzó megjelenési formába szeretné alakítani, a VICTUS-ban kreatív partnerre talál, mely szoros együttműködéssel kíséri el a kívánt eredmény eléréséhez. Mert minden új feladat kihívás számunkra és az Ön sikere válhat a mi előnyünkké.